Odstrojení motocyklu
Demontujeme boční kryty tak, že povolíme šroub,
přední horní a zadní část krytu jsou uchyceny na rám pomocí gumových ůchytek
ze kterých je uvolníme nadzvednutím krytu k sobě a potom jej vytáhneme dolů.
- uvolníme boční šrouby sedla, a sedlo vyndáte nadzvednutím zadní části a tahem do zadu
- vyšroubujeme dva šroubky plastového pruhu překrývajícího mezeru mezi levou a pravou nádrží , šrouby vyndáme a sundáme krytku
- odšroubujeme i malé šroubky na bocích zobáku, které připevňují zobák k nádrži
- vyšroubujeme oba uzávěry nádrže
-a opatrně oddělíme horní kryt nádrže od zobáku (jsou tam plastové zobáčky zapadající do otvorů v zobáku)
- dále šrouby na spodní části zobáku pod světlem
- uzavřeme a odšroubujeme palivový kohout
sundáme hadičku z výstupu palivového kohoutu
a rozpojíme rychlospojku, spojující levou a pravou nádrž,
pravou část spojky vyndáme z uchycení
- povolíme a vyšroubujeme šrouby úchytu sedla
- Nyní je možné demontovat palivovou nádrž uchopením oběma rukama za spodní hranu,
nadzvednutím zadní části nahoru a tahem do zadu.
Dávejte si pozor na pravou hadici s rychlospojkou, ráda se někde zachytí.
-Karburátory se sundávají tahem do zadu, proto si vzadu musíme udělat prostor.
- demontujeme plastový kryt (blatník) mezi baterií a zadním kolem povolením šroubu v dolní části a uvolněním gumových úchytek
-Odšroubujeme vše, co je uchyceno na kastlíku baterie. (1)Nádržku brzdové kapaliny k zadní brzdě (včetně plechového ramene uchycení
,(2)ovladani dekompresoru, (3)regulátor nabíjení, (4)relé blikačů, (5)řídící jednotku, (6)relé startéru .
- odpojíme kabely baterie
vyndáme bateriji
- povolíme 3 šrouby upevňující držák baterie k rámu, a dva šrouby upevňující držák baterie k airboxu
- Nyní můžeme držák baterie vyndat, připomíná to trochu ježka v kleci, chce to šikovně natočit a naklonit a vyndat.
- Dále je potřeba uvolnit schránku vzduchového filtru.
- Nejdříve povolíme oba kovové pásky na přírubě mezi filtrem a karburátorem tak aby se volně otáčely
- povolíme horní šroub upevňující airbox k rámu a posuneme ho do zadu
- Odpojíme od karburátoru vše,
- lanko plynu povolením horní zajišťující matky až se nám uvolní spodní matice, kterou vyšroubujeme úplně dolů
- což nám umožní vytáhnout lanko z očka na karburátoru
a následně vytáhnutí válečku z kladky klapek.
- odpojíme podtlakovou hadičku vedoucí k palivovému čerpadlu
- je dobré ještě vypustit benzín z plovákových komor pomocí hadičky, uvolněním výpustného šroubu
- zbývá povolit dvě objímky na přírubách mezi karburátorem a válcem
- nyní můžeme uvolnit karburátor opatrným vyklápěním karburátoru nahoru a dolů a tahem dozadu.
odpojíme přívod paliva od čerpadla.
- po uvolnění vytáhneme karburátory směrem k sobě .
Manuály
Odkazy na internet
Internetové obchody
Big videa
Ostatní videa
Fotogalerie
Opravy a údržba
Katalog dílů
Kontakt