Suzuki DR BIG
English


Odstrojení motocyklu


Demontujeme boční kryty tak, že povolíme šroub,
přední horní a zadní část krytu jsou uchyceny na rám pomocí gumových ůchytek ze kterých je uvolníme nadzvednutím krytu k sobě a potom jej vytáhneme dolů.

- uvolníme boční šrouby sedla, a sedlo vyndáte nadzvednutím zadní části a tahem do zadu


- vyšroubujeme dva šroubky plastového pruhu překrývajícího mezeru mezi levou a pravou nádrží , šrouby vyndáme a sundáme krytku

- odšroubujeme i malé šroubky na bocích zobáku, které připevňují zobák k nádrži

- vyšroubujeme oba uzávěry nádrže
-a opatrně oddělíme horní kryt nádrže od zobáku (jsou tam plastové zobáčky zapadající do otvorů v zobáku)

- dále šrouby na spodní části zobáku pod světlem


- uzavřeme a odšroubujeme palivový kohout


sundáme hadičku z výstupu palivového kohoutu


a rozpojíme rychlospojku, spojující levou a pravou nádrž,


pravou část spojky vyndáme z uchycení

- povolíme a vyšroubujeme šrouby úchytu sedla


- Nyní je možné demontovat palivovou nádrž uchopením oběma rukama za spodní hranu,
nadzvednutím zadní části nahoru a tahem do zadu.
Dávejte si pozor na pravou hadici s rychlospojkou, ráda se někde zachytí.


-Karburátory se sundávají tahem do zadu, proto si vzadu musíme udělat prostor.
- demontujeme plastový kryt (blatník) mezi baterií a zadním kolem povolením šroubu v dolní části a uvolněním gumových úchytek


-Odšroubujeme vše, co je uchyceno na kastlíku baterie. (1)Nádržku brzdové kapaliny k zadní brzdě (včetně plechového ramene uchycení
,(2)ovladani dekompresoru, (3)regulátor nabíjení, (4)relé blikačů, (5)řídící jednotku, (6)relé startéru .


- odpojíme kabely baterie

vyndáme bateriji


- povolíme 3 šrouby upevňující držák baterie k rámu, a dva šrouby upevňující držák baterie k airboxu
- Nyní můžeme držák baterie vyndat, připomíná to trochu ježka v kleci, chce to šikovně natočit a naklonit a vyndat.


- Dále je potřeba uvolnit schránku vzduchového filtru.
- Nejdříve povolíme oba kovové pásky na přírubě mezi filtrem a karburátorem tak aby se volně otáčely


- povolíme horní šroub upevňující airbox k rámu a posuneme ho do zadu



- Odpojíme od karburátoru vše,
- lanko plynu povolením horní zajišťující matky až se nám uvolní spodní matice, kterou vyšroubujeme úplně dolů


- což nám umožní vytáhnout lanko z očka na karburátoru


a následně vytáhnutí válečku z kladky klapek.


- odpojíme podtlakovou hadičku vedoucí k palivovému čerpadlu


- je dobré ještě vypustit benzín z plovákových komor pomocí hadičky, uvolněním výpustného šroubu
- zbývá povolit dvě objímky na přírubách mezi karburátorem a válcem


- nyní můžeme uvolnit karburátor opatrným vyklápěním karburátoru nahoru a dolů a tahem dozadu.


odpojíme přívod paliva od čerpadla.


- po uvolnění vytáhneme karburátory směrem k sobě .




Manuály Odkazy na internet Internetové obchody Big videa Ostatní videa Fotogalerie Opravy a údržba Katalog dílů Kontakt

In-počasí

In-počasí



Odkaz na stránky českých majitelů motocyklu Suzuki DR BIG

Adventure Rider

Moto díly PARTSDEPOD

Pneu MITAS

Oleje MOTUL

Jeté motocykly

Jeté motocykly a díly

Motorkáři CZ

Odkaz na stránku pro stažení internetového prohlížeče Chrome

Odkaz na stránku pro stažení plnohodnotného zdarma šířeného operačního systému LINUX UBUNTU

Odkaz na stránku pro stažení internetového prohlížeče Firefox